2:a advent

Idag är det redan 2:a advent, och det är helt otroligt vad tiden går snabbt här i Oslo! Har jobbat på h&m några dagar, och det har bara gått bra. De som jobbar där är väldigt trevliga, och jag har bl.a. fått lära mig att stå i kassa. Det är dock väldigt stressigt och mycket nytt att ta in, men jag vänjer mig nog allt eftersom. Kommer vara ledig från lördag-måndag, sen blir det fullt ös med jobb fram till nästa söndag. Så det känns som att det inte kan bli bättre just nu vad gäller jobb.


Är även grymt sugen på att dra utomlands just nu, till typ Thailand eller något annat varmt land. Har redan blivit trött på den här eländiga kylan! Så någon gång i framtiden ska jag nog dra med mig lite folk till något härligt ställe och bara njuta!


Bjuder också på en vinterbild, tagen förra vintern i Finspång

/Marielle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0