Farligt arbete

Vem säger att det är ett lätt jobb att jobba i en kassa? Idag har det gått riktigt dåligt för min del, jag har skadat mig nästan hela dagen. Blod här och där och så slog jag i benet i kassan. Men jag har bara varit glad! Dagen gick jättefort och det var nästintill kul att jobba, trots mina såriga händer. Firade min sista dag på coop (för den här gången) med att handla massa gott som vi ätit ikväll. Blev en liten tjejkväll hemma i lägenheten. Nu har Louise och Deqa nyligen dragit hem, efter en mysig kväll med chips, dipp och kakor. Riktigt trevligt en lördagskväll som denna.



Hoppas att ni andra också haft en bra lördagskväll!
/Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0