Home sweet home

Så var man tillbaka i Norgelandet. Tänkte skriva ett lite längre inlägg igår, men hann som sagt inte med så mycket mer innan jag var tvungen att springa iväg för att hinna med tåget.

Tiden hemma i Sverige spenderades med nära och kära och jag hann med både det ena och det andra. På lördagen blev vi hämtade av Robie och Rasmus som fick vänta på oss i lite mer än en timma då tåget var försenat. På kvällen träffade jag Hajdi, Anne, Elin och Agnes hemma hos Malin innan vi drog oss vidare till dubbeldansen. Hade verkligen jättekul hela kvällen. Avslutades lite konstigt, men sånt händer!

På söndagen hade jag en riktig slappardag tillsammans med min fina pojke. Åt pizza från Babylon, vilket jag riktigt saknat. Tänkte gå och kolla på både bandy och innebady, men blev inget med det.

Måndagen tog vi oss en tur ut till skogarna hem till Lise-Lotte. God mat, gott fika, och trevligt sällskap. Efter lite tjat från LillLucaz så såg vi till sist Toy Story 3, medan Robie sov gott i soffan.

Tisdagen blev det en sväng till sjukhuset först, sedan fika på p2 med Marielle, Malin, Hajdi, Amanda och Sara. Fick hämta Robie från jobbet, och även hämta min bror från skolan.
Robie följde med hem till mig och där bjöds det på god mat. Sedan åkte Marielle och jag en sväng till Netto och Viberga för att handla med lite mat till Norge, och senare på kvällen var det mys med pojkvännen på schemat.

Onsdagen gick åt till att packa, göra allt klart och sedan invänta Robie som skulle skjutsa mig till stan efter jobbet. Eftersom hans bil inte ville starta så blev det riktigt stressigt för att hinna med tåget, men jag hann som tur var! Och nu sitter jag här..

Imorgon är det jobb som gäller, så snart ska jag väl göra mig redo för sängen. Här har ni typ världens längsta inlägg. Var så goda!

/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Linn

Himla trevligt att du var och hälsade på :)

2010-12-10 @ 00:18:12
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0