Om inte, så säg

Söta barn jag o Robie skulle få ihop, inte sant!? och för er som undrar så är jag inte gravid! hah

tycker dock att Robie ser lite deppig ut på den här bilden!! haha

Har jobbat i kassan på Smart Club de senaste dagarna och imorgon är sista dagen innan jul. På torsdag åker Marielle och jag hem till härliga Finspång för att fira jul hos våra älskade familjer. Jag längtar! Gick en sväng på stan efter jobbet idag, så nu är jag klar med nästan alla julklappar. Får väl försöka smita in på någon affär på torsdag så fort vi kommer till Norrköping och inhandla det sista.

Ha de gött, så kanske vi ses hemma i Fimpen runt jul!
/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Linn

Lucaz är ju så lik Robie att det är sjukt !

2010-12-23 @ 01:27:44
URL: http://resolved.blogg.se/
Postat av: Elin

Skön lugg skulle ungen få i alla fall :D

nejdå, ni är så söta så!

2010-12-29 @ 01:11:02
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0