Sjätte december

Minus 16 grader ute, och här sitter vi och gosar ner oss i filtarna. Idag åkte Marielle och jag ner till centrum där vi besökte båda mina bemanningsföretag för att lämna in mitt norska kontonr och fixa till mina timlistor som har krånglat lite. Sedan tog vi en sväng förbi en mataffär och handlade lite smått och gott, tex toapapper. Äntligen kan man gå på toa igen.. Haha!

Sitter med en massa kvitton framför mig.. Äntligen tar vi tag i vår kvittohög som vi skapat, och nu ska vi se vem som ska få vad. Kommer ta hela natten att bli klar med alla kvitton, eftersom alla inte är med på alla varor och vi har handlat olika många gånger.. Men men, snart så ska högen vara borta förhoppningsvis!


..och så vidare! Tror det är uppåt 20 kvitton....

/
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur går det med jobbsökandet? Har alla fått nu? :)

Saknar er och längtar tills vi ses på juldagen!! :)

Kram <3

2010-12-07 @ 22:11:38
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: Eva Sandström

Gött att se att jag är med på listan, jag kommer bli rik ;)

2010-12-08 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0