Snörvel

Sitter här i soffan genomförkyld och det låter som att jag har kommit in i målbrottet ungefär. Usch och fy, det var en pina att vara på jobbet idag, och allra helst att prata med kunderna i kassan och de som ville ha hjälp... Men hade i alla fall lite röst kvar när jag gick hemåt.

Annars kan jag komma med en liten uppdatering om min jul. Den firade jag hemma i Finspång tillsammans med min familj. Det blev först att vara hemma hos pappa där det bjöds på god julmat, Kalle Anka, jultomten och paketöppning. Sen bar det vidare mot mamma där det bjöds på bl.a. ris à la malta, julklappsöppnande och även paketspel. Blev riktigt hetsigt när alla tog paket av varandra! Slutade med att jag fick en cykelpump, låsspray och choklad i mina paket. Men är ju alltid bra att ha... haha. Utöver spelet fick jag bl.a. en pyjamas, mascara, presentkort, plånbok, skor, hudvårdsprodukter och converse :)

Nu ska jag dricka lite te och bara ta det lugnt framför tvn med Maria :)

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0