Anthon Berg, since 1884

Sitter och äter lite choklad och dricker te samtidigt som jag kollar igenom Mangos hemsida. Snacka om att jag blir shoppingsugen... Hur som helst så ska jag dit imorgon på en intervju. Dom ringde imorse, och jag blev både glad och förvånad. Det lönar sig att dela ut sina CVn lite här och där minsann..

Fick ett till samtal idag, vilket ledde till att jag stod i Smart Club kassan under eftermiddagen. Hade tagit mig en lång sovmorgon, men efter det samtalet fick jag slänga på mig kläderna, springa ner och köpa mig lite frukost och sedan hoppa på spårvagnen. Det jobbigaste var att jag inte fick någon lunchrast, så det enda jag åt på hela dagen var en macka. Tog lite paj som var kvar från igår när jag kom hem i alla fall, så nu är jag mätt och belåten.

Hoppas att ni har haft en fin dag!
/Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0