Home



Just nu är jag hemma i gamle Finspång. Känns faktiskt riktigt skönt att komma hem och ladda om sina batterier lite.
Åkte tåg med Magda från Oslo runt halv 10 imorse, och kom inte hem förns 17 nån gång pga. signalfel hos SJ. Blev att vänta i Katrineholm i ca 1 1/2 timme! Inte alltför kul. Men när jag kom hem bjöd i alla fall mamma på tacos. Sen blev det att se på film, SATC 2 och äta massa godis.
Imorn hade jag tänkt åka till Linköping för att bl.a. hälsa på syster Linn. Första advent är det också, så glöm inte att tända första ljuset! 
Sen vill jag bara påminna om att min käre tandställning försvinner på onsdag innan jag far tillbaka till Oslo, därav anledningen till att jag åkte hem. Så det ska bli otroligt skönt!


Godnatt!
Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0