It's close to midnight

Hej!
Tänkte att även jag skulle testa på och skriva lite. Just nu sitter en mörkrädd hanna och en mörkrädd emilia i vardagsrummet och vågar inte gå ut till hallen.. kanske inte var så bra att marielle och magda åkte hem och lämnade oss här helt ensamna! Igår var vi på bio och såg den nya Harry Potter filmen, den var ok men dock så missade vi en del av början eftersom vi inte hittade dit... fick jätte ont i fötterna av allt letande. Det blev dagens träning det!

I fredags var jag i alla fall på en intervju om vikarie på dagis så det tror jag att jag kommer vara i fortsättningen! Får söka vidare på lite andra jobb också :)

Nu blir det lite film, te och mackor som vi bakat!
Hade fin fint!
/Emilia


Kommentarer
Postat av: elle

hej! mysigt ni verkar ha det!

längtar efter dig! kom hem snart :)

kraam

2010-12-16 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0