Jobbstatus

Tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering hur det ser ut på jobbfronten än så länge. Ingen utav oss tjejer har något fast jobb än, som ni kanske märkt. Jag har däremot haft lite olika vikariejobb på både dagis och på ett varuhus. Jag har jobbat två dagar på ett dagis och två dagar på ett annat. Sen har jag stått i kassan på Smart Club vilket är ett stort varuhus som är lite liknande Ica Maxi. Jag fick även jobba i fiskdisken på samma varuhus två dagar i rad. Dessa jobb är genom bemanningsföretag. Losang heter företaget jag får dagisjobben ifrån, och TopTemp heter företaget som har jobb på bla Smart Club. Både jag och Marielle får sms från en kille från TopTemp när det finns lediga jobb, och sen så gäller det bara att svara fort och säga att man kan jobba. De senaste dagarna har jag missat ett antal jobbchanser pga att min mobil varit avstängd eller att jag inte märkt att jag fått sms, vilket är lite irriterande. Men vi alla söker jobb för fullt och hoppas på att vi ska få något fast jobb snart.

Så här snygg såg jag ut när jag jobbade i fiskdisken. Kvalitén på mobilkort är ju lite sådär..

/Magdalena

Kommentarer
Postat av: alisa

jag har fast på mediacentret. försäljnings- och marknadsföringsjobb. kommer troligtvis bli projektledare där nu också :) annars har jag också vikariat på dagis.

och yes. har klippt upp håret. mami och jag som fixat. haha, du bor ju för långt bort så ;)

2010-11-18 @ 15:15:55
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Mami

Vakta mobilen med ditt liv :O

2010-11-18 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0