The weekend

Familjen Sandström åkte hem förut idag och nu sitter vi tre kvar ensamma i lägenheten. Det var verkligen jättekul att få familjen på besök. Dom kom hit på fredagkvällen, men jag jobbade nästan hela lördagen vilket var lite synd. Idag hade vi i alla fall nästan hela dagen på oss att umgås. Blev en tur till Holmenkollen för att kolla in hoppbacken bland annat.

Jag hann till och med att bli firad i förskott eftersom jag fyller år på tisdag. Fick massor av fina paket och så fikade vi gott. De hade köpt med en tårta och mamma hade bakat saffranskaka. Kändes riktigt juligt och mysigt.

 












Ha de! / Magdalena


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej tjejer! Tack för helgen, det var great och få se er koselige lägenhet och lite av Oslo <3 Ta hand om varann, kramis

2010-11-15 @ 10:33:29
Postat av: alisa

mysiga bilder, ni ser ut att ha det bra och lägenheten var skitsnygg ju! :)

och ja, nu vet jag att ni har en norge-blogg. men dags att komma hem en sväng och festa till det med oss snart va? ;)

2010-11-15 @ 13:04:51
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Ingegerd Egnell

Hej Magda och alla!

Kul att se bilderna! Grattis i förskott och ha det så gott!!

2010-11-15 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0