Baka, baka liten kaka

Hej!

Idag har jag bl.a. varit ute på flygplatsen, Gardermoen här i Oslo och lämnat ut lite CVn. Dock så verkade det lite dåligt med jobb, men tänkte att det var väl värt ett försök eftersom jag betalde en hel del för att åka ut dit. När jag kom hem satte jag igång med lite brödbak, och resultatet kan ni se här nedan. Igår gjorde vi även morotsmuffins så det har vi lyxat till på nu ikväll till en film.

Imorgon väntar bl.a. en intervju för både mig och Magda. Så bara att hålla tummarna och hoppas att det går bra!


Mums för hembakat bröd! 

/Marielle

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad duktig du är som bakar bröd! Så himla gott ju :D

2010-11-23 @ 22:49:07
URL: http://agnesoweling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0