drömmar, och sånt



Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden.. Massa konstigt helt huller om buller. Men hur som helst så var det inte det jag tänkte skriva om..
Igår var det den första april. Någon som gick på något april-skämt? Jag varken sa något eller blev lurad av någon, så vitt jag vet i alla fall... Tiden går så sjukt fort. Jag hänger verkligen inte med längre! Och nu är det helg, fast det får jag ju inte känna av så mycket eftersom jag kommer ha jobbat både fredag, lördag och söndag. För imorgon ska allt i butiken räknas. Äh, vad gör det när man får dubbelt så hög lön för dagen!? Tänk om man kunde tjäna 260 NOK/timmen varje dag.. Då skulle man minsann bli rik!
Nu väntar jag på att min bakning ska bli klar, sen blire fika för hela slanten. Hoppas ni har en bra helg! /Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0