Komplimanger

Alla borde vi bli bättre på att ge spontana komplimanger till folk. Jag blir i alla fall riktigt glad av komplimanger. Gick hem från bussen efter jobbet, 30-40 minuter ca. Gick förbi två killar varav den ena säger "Vilka kule (coola) briller du har. De passer perfekt til deg!" Då fick jag ett leende på läpparna minsann. Mer komplimanger till folket! 
Nu har jag plockat lite i lägenheten, och börjat planera lite smått vad som måste tas med till Sverige på lördag. Måste laga mig lite mat snart med. Blev bara ett äpple och ett päron till lunch idag på jobbet.. Annars väntar jag väl mest på att dom andra brudarna ska komma hem. Har varit ensam så mycket hela veckan, men så blir det väl när jag jobbar 08-16 och dom andra eftermiddag.. 



/Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0