Första arbetsdagen

Japp, så började man jobba på Kaffebrenneriet idag då. Det gick bra, och jag känner redan att jag trivs, både med jobbet och mina nya arbetskamrater! Dock så är det väldigt hektiskt och mycket nytt att ta in, men med tiden kommer nog allt att kännas bättre. Så det här blir nog bra. Det som också är skönt, det är att det ligger i "byen" så jag slipper åka utanför Oslo för att jobba som jag behövt göra förut.
Imorgon jobbar jag bara 17-20 då jag ska få upplärning i att stänga caféet. Får se hur det går, men det ska förhoppningsvis gå fint. 
Nu blir det snart sängen nästa, känner mig otroligt trött & sliten efter en dags arbete och långpromenad förut.  
Hoppas ni haft en bra dag!



/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0