Just can't get enough



Idag har jag varit ledig från jobbet. Ledig 1 av 7 dagar den här veckan. Men var det inte därför man sa att man skulle åka till Norge, för att tjäna pengar? Jo precis. Så imorgon och på söndag blir det då återigen dags för jobb.

Annars har jag mestadels tagit det lugnt idag. Var på skatteverket en sväng här i Oslo för att få lite information om skatten här. Fick väl kanske ut lite av det. Sen gick jag en runda på stan där jag som vanligt hamnade på en mysig prylbutik som ligger i centrum. Fick bl.a. med mig dessa burkar ovan, och ett par saker som jag ska ge till min familj när jag ska till Sverige nästa vecka.

Nu blir det nog bara superchill resten av kvällen. Ha en fin kväll gott folk!

/Marielle   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0