Saturday night



Hej! Sitter just nu hemma i lägenheten och gör ingenting i princip, på en lördagkväll? Hmm. Det sker inte ofta. Men beror på att jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Hade även min första stängning idag, så var på jobbet ganska länge. Men det gick nog faktiskt ganska bra tror jag. Stängde alla fönster och larmade när jag gick. Haha. Det är nog det viktigaste. 
Annars har jag inte mycket mer än så att berätta. Mer än att jag är otroligt partysugen! Det är Sensation White här i Oslo idag så jag såg massa vitklädda människor som skulle dit. Blev ju inte bara lite sugen då.. Men nästa vecka fyller jag 20 så då blir det storfest hemma i Sverige. Kommer nog bli asbra!

/Marielle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0