Länge sen sist

Ojoj, nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade. Men har helt enkelt inte haft nån blogglust, får se om den kommer tillbaka så småningom. Nu har jag i alla fall haft semester i ett par veckor, och det har varit helt underbart att bara ta det lugnt och slippa allt som har med stress att göra. Visst har jag farit runt som en boll lite överallt men det har det varit värt. Har bl.a. varit på kryssning till Riga, festat med mina fina vänner, varit i Söderköping och ätit glass, besökt farmor, varit i Sthlm hos min syster och hennes pojkvän + lite andra småtripper.
Åker tillbaka till Oslo på tisdag eller onsdag, och på torsdan går flyget till Bergen för ännu lite mer semester :)

Idag får vi se vad som händer, är lite småsliten efter gårdagen då det blev utgång med mina fina tjejer. Blev först lite härliga drinkar på Manesa innan vi drog oss mot Puls. Jag hade otroligt kul och dansade nästan hela kvällen/natten. Kom hem efter att morgontidningen hade kommit, och slocknade på en gång! Bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0