all by myself

Sitter här själv i soffan. Marielle lämnade mig just för att sova. Inte så konstigt med tanke på att hon ska jobba imorgon. Jag fick däremot reda på att jag var ledig imorn, så har en långhelg ledigt nu rättare sagt. Jobbar inte fören på tisdag igen, så nu måste jag hitta på något under de närmaste dagarna, så att jag inte blir helt rastlös.

"All by myself" startade precis på Spotify. Skulle vara så himla underbart att komma hem till en fin pojkvän så här efter jobbet. Men jag får klara mig ändå. Hoppas att någon av mina sambosar blir sjuka och inte kan jobba de närmaste dagarna... Nä, nu ska jag inte vara självisk!

Hade! /Magdalena

Kommentarer
Postat av: alisa

fan vad kul! thailand är ju helt underbart, ska dit nästa vinter igen tror jag :D vilka ska du dit med då?



ja, oslo vore faktiskt lite kul. håller dig uppdaterad isåfall :D hoppas ni har det bra, hälsa marielle och alla!

2011-02-19 @ 13:16:52
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tjuvläste lite här uppe;) Men what, när ska du till Thailand magda?!



Och om du är ledig så mycket framöver får vi skypa massor tycker jag :D

2011-02-19 @ 15:00:53
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0