Home sweet home

Jag (Magdalena) är hemma i fina Finspång nu för er som missat det. Åkte hem i fredags då jag blev hämtad av älsklingen i Hallsberg. Tågresan gick bra, förutom ett stopp på en timme och 45 minuter då några träd hade ramlat ner på ledningarna.. Jag har hunnit fira söta Hanna som fyllde 20 i veckan, så då fick jag träffa ett gäng härliga tjejer som jag har saknat! Har även spenderat en hel del tid med min fina pojkvän som jag saknat ytterligare lite mer. Imorgon blir det sjukhuset för att ta lite blodprover bland annat. Hoppas att det går bättre än förra gången.. Känner mig skapligt nervös, men det ska nog gå bra. På tisdag blir det Linköpings sjukhus på morgonen och senare på dagen bär det av mot Norge igen.

Nu ska jag krypa ner i min säng, och invänta Robie som kommer hem klockan sex på morgonen. Imorgonen är det en fin dag annars. Alla - <3 - dag. Det blir nog mysigt, så länge jag får spendera den med min fina.



Ha det bra, så hörs vi!
/Magdalena

Kommentarer
Postat av: hilda

saknar dig med systra mi! Hoppas allt går bra hos farbror doktor(na). puss!

2011-02-14 @ 10:29:44
URL: http://admin.nextinfashion.se/hilda/
Postat av: Eva Sandström

Hej sötnosen! Vilken fin låt, vem är det som sjunger!!? Kram <3

2011-02-16 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0