I'm coming home


Resultat av att sitta ensam på ett tåg. Haha

Nu sitter jag hemma hos mamma i Finspång igen. Det känns riktigt härligt att vara tillbaka på svensk mark, även om det inte kommer vara så länge för på måndag går tåget tillbaka till Oslo igen.
Gick upp runt 6 imorse, och halv 8 gick tåget, var i Norrköping runt halv 2 där jag gick runt lite på stan innan jag mötte upp mamma för att sedan åka hem. Köpte bl.a. hand- och ansiktscreme, sminkbortagning, tandkräm, huvudvärkstabletter och rouge. Bra saker att ha när jag ska tillbaka till Norge igen.
Nu väntas det snart mat, hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner. Mums! Sen blir det mys i soffan. 
Imorn ska jag träffa Hajdi och Veronica troligtvis, och sedan Cissi. Ska försöka passa på att träffa så många som möjligt nu när jag är hemma. 

Sen så har väl ingen missat att det är VM i Oslo nu va? Hade bra gärna sett öppningsceremonin där idag, men blir lite svårt. Jaja, jag hinner åka upp till Holmenkollen när jag åkt tillbaka igen.

/Marielle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0