it's so real

Jag och Katharina hade världens jobbigaste unge efter oss på jobbet idag.. Värre än Emil i Lönnerberga, vilket vi bestämde oss för att kalla honom. Han var tydligen son till någon som jobbar på Smart Club, och hade väl inte så roligt så han började hänga efter oss. Efter att han fick en femma så lugnade han i alla fall ner sig.
Sitter nu ensam i lägenheten. Längtar lite smått efter att min kära sambo och bloggkompanjon ska komma tillbaka, vilket hon faktiskt gör på måndag. Har i alla fall tvättat en tvättmaskin och lagat lite god äggröra, men nu ska jag fortsätta mysa med min fina dator.


Hoppas att ni andra får en lite roligare lördagskväll än mig. / Magdalena

Kommentarer
Postat av: amy

du är så söt magda!!

2011-03-04 @ 09:52:13
URL: http://a-amys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0