jeg og jenterna

Det brukar alltid vara jag och gutterna på jobbet, men både igår- och idag eftermiddag så har det varit jag och jenterna. Det är två tjejer som är ungefär i min ålder som har börjat jobba typ en dag varannan vecka, så dom är ju inte där så ofta.. Men trevligt att jobba med lite tjejer för en gångs skull. Haha. Gillar att jag får leka lite chef också och säga åt dom vad dom ska göra. Hehe.

Möttes förresten av den här låten när jag kom till jobbet härom dan.
Mina norrbaggar vet allt hur dom ska göra för att få mig glad!




/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Är det Robert Gustavsson som sjunger!!? Sången borde kallas "Robies låt". KRAM <3

2011-02-25 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0