Look at the view



Har fortfarande ögoninflammation, men eftersom jag blir så himla rastlös så klarar jag inte att sitta inne hela dagarna. Så idag har jag och Maria bl.a. varit högst uppe i Radisson SAS-hotellet här i Oslo. Det är en av de högsta byggnaderna i staden så det innebar att vi såg ut över hela Oslo. Otroligt fint var det, och med våra koppar kaffe kunde vi bara sitta och njuta av den fina utsikten. Inte fel alls!

Imorgon får vi se hur jag mår, är det sämre blir det ett besök hos läkarn. Men tror det börjar bli bättre nu som tur är!

Nu ska jag ta mig en liten promenad och få lite luft. Ha det fint!

/Marielle

Kommentarer
Postat av: Fisken

Så Maria tog dig dit efter att jag visat henne den ja=) nice med kaffe där:) Men du, det är faktiskt den högsta byggnaden i oslo! Och den högsta skybaren i norden;)

2011-02-04 @ 11:25:40
Postat av: Marielle

Det gjorde hon allt ;) jasså, där ser man. man lär sig nåt nytt varje dag du :)

2011-02-06 @ 12:35:02
Postat av: Leia ♥

Okej :)

Tack för ditt svar på frågan! :)

2011-02-09 @ 21:54:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0