Om jag va du, om du va jag

Sjukhusbesöket gick väl lite sådär. Doktorn kunde väl inte säga så mycket egentligen, utan jag fick ta ännu ett till blodprov (blä) och så skulle dom kolla lite mer på röntgenbilderna. Sedan ska han skicka svar via brev. Så nu är det bara att vänta.. Igen.. Hatar denna eviga väntan, men finns väl inte mycket annat att göra..

Jobbet rullar på. Folk är sjuka, borta och har sjuka barn, så vi har varit ganska få på jobbet, men det går bra ändå. Ikväll känns det dock som att huvudet ska sprängas, så får bli en tidig kväll. Imorgon börjar jag kl 14.15 så lite sovmorgan får jag i alla fall.

Här är en gullig liten bild på Marielle och mig. Min hårddisk har tydligen pajat, så har inte så många bilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0