tjugofyra timmar

Så många timmar är det på ett dygn. Sju till nio timmar går till att sova. Åtta timmar går till jobbet. Två timmar går till buss och spårvagnsresor. Tre timmar går till att träna på gymmet. En timme går till att äta frukost och göra sig iordning. Två timmar ca går till att laga mat och äta. Sen de dagar man måste handla mat dras ju några fler timmar bort. Det blir inte många timmar över kan man säga. Men jag är glad ändå! Sålänge jag har tid att prata lite med min älsklingskille varje dag så är jag nöjd! 

Just nu sitter jag och väntar på att Marielle ska komma hem. Hon är efterlängtad :)
Sen kan jag passa på att skriva god bedring/krya på dig till Stig från jobbet. Hoppas att ditt ansikte läker fort så du är tillbaka snart! /Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0