Onsdag

Idag har jag jobbat på dagis. Var faktiskt väldigt kul då jag fick vara med små barn idag, alla var i 1-årsåldern så det innebar ju att de var väldigt små. Men det gick bra, och barnen var jättesöta! Kände mig även nästan som en klätterställning då alla barnen ville klättra på mig.
Annars har jag inte gjort sådär jättemycket mer idag, tränade lite smått här hemma förut. Och så har jag lagat lite god mat, råstekt potatis och lax fick det bli. Mums! Nu tänkte jag gå ut och gå en sväng. Har blivit lite av en vana att göra det, och det är ju inte fel.
Lägger även in lite mer bilder från promenaden i söndags också.

Aker Brygge, mysig hamn här i Oslo





Hade bra!

/Marielle


Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Vilka fina bilder Marielle!! Har du sett de vi tog vid Akers brygge i Hildas blogg!!? Kram från Äva

2011-02-16 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0