Vad gör vi?

Nu kör vi!

Gårdagens festligheter får en trea utav fem. Va väl inte världens bästa partyställe, men med rätt sällskap så funkar det ändå! Idag har jag ont i höften, plus lite nackspärr.. Så det blir väl mest att ta det lugnt och tagga inför jobb på måndag. Känns otroligt skönt att veta att jag bara ska jobba mån-tor och sedan väntar hemresa till sköna Finspång. Som jag längtar!

Sa farväl till Emilia imorse. Hon kom hit igår tillsammans med sin mor och far, och nu har de hämtat alla hennes saker. Du är välkommen hit anytime, bara så att du vet! 

/Magdalena

(min kamera glömde jag i Louises jackficka, så bilder från igår får ni kanske se en annan dag)

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Du är så välkommen hem!!! Skönt att Marielle är bra nu! Kram <3

2011-02-08 @ 09:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0