Valentines day

Alla hjärtans dag började inte allt för behagligt eftersom jag höll på att svimma på sjukhuset när dom tog blodproverna. Den här gången spydde jag inte i alla fall, så jag gör väl lite framsteg ändå. Känns dock som att jag kommer vägra nästa gång jag måste sätta mig i den där stolen..

Bjöd älsklingen på frukost på sängen när jag kom hem, vilket jag tror att han uppskattade. Annars blev det en tur ut till Lise-Lotte där vi fikade lite gott bland annat. Och framåt kvällen lagade Robie och jag god mat tillsammans. Blev fläskfile med potatisgratäng. Mums säger jag bara!

Imorgon är dagen som är den egentliga anledningen till varför jag åkte hem. Undersökning på Linköpings sjukhus står på schemat, och jag måste medge att jag är lite smått nervös. Hoppas bara att dom kan komma fram till nåt vettigt, för nu börjar jag bli trött på den här skiten. 

Senare på dagen är det resa tillbaka till Norge som gäller. Fick sms från SJ nyss om att vissa tågresor är inställda, så jag ska tydligen åka tåg en sträcka, sen buss, sen tåg och sen buss igen. Rolig morgondag...



Hoppas att ni alla fick en fin alla-hjärtans-dag!
/Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0