Vilodag

Behöver väl inte skriva något om gårdagen eftersom Magda redan gjort det. Och kan bara säga att jag håller med. Bättre uteställe har man ju varit på. Men som sagt, vi svenska tjejer livade nog upp stämningen på dansgolvet rejält!

Så idag har det varit väldigt lugnt. Eftersom det blev väldigt sent igår har vi gått runt som riktiga zombiesar här i lägenheten. Jag har förvisso kommit ut på en promenad, men såhär seg och trött har jag inte varit på länge. Ska nog gå en sväng runt kvarteret så jag piggnar till lite sen. 
Sen kan jag bara informera om att jag är frisk från min ögoninflammation nu. Känns riktigt skönt, så nu är det bara att tagga för jobb igen. Ska bli skönt faktiskt. Och pengar måste man ju få in när man bor här. Det var allt för mig.  

/Marielle


Nate, Gossip girl. Alla måste vi väl få ha lite ögongodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0