Back in Norway

Magdalena är nu tillbaka i Oslo, för er som inte visste det. Jag hade det verkligen jättebra under tiden jag var hemma i Sverige. Väldigt dåligt med uppdatering från de senaste dagarna dock. Hade en hel del jag ville hinna med när jag väl var hemma. Julafton var jättemysigt, först hemma hos oss med hela familjen plus farmor. Kvällen spenderades med pojkvännen ute hos hans mamma. Kan även passa på att tacka för alla fina klappar jag fick!
På juldagen blev det utgång på hotellet i Finspång. Riktigt kul att träffa så mycket folk.
Nyårsafton var lite oplanerat, men slutade med att jag, Emilia, Veronica och Sara hängde med Robie och hans vänner. Det var faktiskt kul! Annars har jag försökt att hinna träffa så mycket folk som möjligt, umgås med min älsklingskille, träffa lite släkt, gått på lite mellandagsrea (dock inte handlat mer än en tröja), hjälpt pojkvännen att storstäda hans rum (borde dock ha storstädat i mitt med..)

Det känns ändå skönt att komma hit nu när lite saker tar fart. Ska jobba imorgon, och sedan på en arbetsintervju på någon restaurang tror jag, och på torsdag ska jag provjobba på ett café. Det ska bli både kul och spännande, men måste medge att jag är lite smått nervös. 

Sådär, nu fick ni er en "liten" uppdatering från mig. Ska försöka göra lite kortare och intressantare blogginlägg nu framöver...

PUSS /magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0