Friday I'm in love

När Lars ropade in mig på ett rum idag blev jag lite nervös, men det var visst bara att han hade hämtat lite goda chokladbakelser från bakeriavdelningen åt oss. Jobbet gick jättefort idag för övrigt. Av den anledningen gillar jag att jobba förmiddag, fast att gå upp kl 6 på morgonen är inte riktigt min grej.. Imorgon jobbar jag 12.15-20.15, så då får jag lite sovmorgon i alla fall.

Pratade med mamma nyligen, och jag hade visst fått tid bokad till Linköpings sjukhus den 15e februari. Ska snacka med chefen och se om jag kan få ledigt en dag så jag kan åka hem då. Blir väl lördag till tisdag då förmodligen. Men det blir nog inte helt bestämt fören nu på tisdag eftersom jag är ledig på måndag och Lars inte jobbar imorgon.
Nu ska jag fortsätta fredagsmysa lite med min sambo Marielle som nyss kom hem. Godis, choklad, kakor, bullar. Åh, sötsuget är igång...


Fick ta kort till mitt passerkort idag, blev skitbra... Lite roligt att butikschefen (som ska sluta) gav en kopia på mitt kort, men skrev Anders istället för Magdalena och gav till den nya butikschefen. Han blev nog jätteglad! 

Hoppas ni också har en fin fredagskväll!
/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Har du på den där "bagarmössan" när du jobbar!?? Hihihi...

2011-01-30 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0