Goodnight

Har precis sett nya avsnittet av Solsidan, och jag är så glad att jag kan se avsnitten på Tv4play i Norge nu!
Annars har jag jobbat idag, och det blir även jobb imorn. Tänkte också försöka hinna med att gå till Skatteverket och skaffa mig ett nytt skattekort och gå till gymmet en sväng.
På lördag blir det jobbfest för hela slanten. Och känner jag folket rätt kommer det bli helt galet urballat! Men det är ju bara härligt. Men nu väntar sängen. Godnatt! Knåpade även ihop en ny header. Kanske inte alltför kul, men den får funka.


Lägger ut en bild från i somras i brist på annat. Det får mig att sakna sommaren helt sjukt mycket, och det får mig även att sakna alla nära & kära i Sverige. Men snart kommer jag hem på en kort visit!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0