Happy new year!

 

Mitt nya år spenderades först med god mat och dricka hemma i lägenheten med Hanna, Maria och Louise. Blev lite kött, rofrukter i ugn och chokladmousse bl.a. Mums!
Sen drog vi vidare mot Deqa och en massa annat folk. Var lite tråkigt till en början tyckte jag men sen blev det bättre, bortsett från massa bråk och drama, klämda tummar i dörrar, vridna knän m.m. Blev nerknuffad på golvet så mitt knä vreds om. Så har lite ajaj nu. Menmen, blir nog bättre! Blev att vara där till runt 3 innan vi drog oss hemåt i taxi. Sammanfattningsvis hade jag i alla fall en trevlig kväll med nytt och härligt folk, och pricken över i:et var när vi gick ut på en takterass för att se fyerverkerierna över hela Oslo vid tolv-slaget. Mäktigt! 





Såhär såg i alla fall jag ut igår, var ju trots allt "silvertema" på festen igår, som hälften inte ens verkade följa.. haha! En kille undrade om det var lucia med tanke på min fina huvudbonad ;)

/Marielle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0