Jag älskar din stil

Då har man fast jobb då. Eller helt klart är det väl inte, eftersom jag måste jobba i sammanlagt två månader via mitt bemanningsföretag innan Smart Club får ta över mig. Men från och med nu ska jag i alla fall jobba heltid, i köttavdelningen på Smart Club. Haha. Spännande!
Nu blir det nog att ta en sväng till gymmet, sen hem och käka. Imorgon är det jobb som gäller. Börjar klockan åtta, så får väl lägga mig skapligt ikväll.

Förresten så saknar jag den här lilla tjejen, och många fler där hemma också såklart...

Hade! /Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Vilken fin bild Magda!! Har du tränat på alla delar av en ko och gris nu:P Lycka till med jobbet, kram Mamma <3

2011-01-11 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0