Min nya favorit

Nu var det dags att knyta upp den fina rosetten kring min filt jag fick i julklapp. Det är lite smått kyligt här hemma. Det har snöat hela gårdagen och idag. Jag tror nog att Norge börjar likna Sverige lite mer nu. Idag provjobbade jag på ett café som jag nämnde igår, och det gick väldigt bra, men tror nog inte det blir nåt mer med det. Var bara ett deltidsjobb, så jag tar ju hellre ett som är heltid. Sitter och väntar på svar från restaurangen jag var på intervju hos igår, och sen får vi se. Känns ändå som att köttavdelningen på Smart Club inte är så dåligt trots allt. Jaja. Efter ikväll ska jag förhoppningsvis veta hur allt blir.
Snart blir det gymmet för mig och Marielle och sen kommer Emilia hem igen. Det blir nice.


Bra kvalité på min mobilkamera.. tror min mobil sjunger på sista versen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0