Ny vecka, nya tag

I lördags var det som sagt jobbfest här i Majorstuen i Oslo. Började med att jag drog på förfest hos en kille på jobbet. Sen drog vi vidare mot festen. Det var en riktigt härlig och urballad kväll/natt, och vi svenskar måste väl ha levt upp till våra namn "Partysvensker"... Haha. Blev en väldigt sen natt, och på söndan mådde man väl inte prima direkt. Så igår fick det bli en riktig slappardag här hemma med Magda. Vi såg äntligen filmen "The Box" som vi sagt att vi ska se hur länge som helst. Men fy vad hemsk den var. Och konstig.

Nu sitter jag uppe i min ensamhet, har precis ätit frukost. Jag gick upp ifall jag skulle få jobb på dagis idag, vilket innebär att de kan ringa närsomhelst nu på morgonen. Så tänkte det var bäst att jag var förberedd!

Ha en bra måndag gott folk!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0