Så mycket bättre

Kör på ett litet skid-inspirerat inlägg jag med då. Några år sen, kommer inte ihåg vart jag var..


Mamma och pappa har visst bokat stuga i Sälen åt familjen i början av april tror jag att det var. Hoppas verkligen att jag kan hänga med. Det skulle vara riktigt kul! Marielle får se till att dom åker samtidigt som oss tycker jag.

Idag blev jag erbjuden fast heltidsjobb i antingen fisk- eller köttavdelningen på Smart Club. Dom ville ha svar direkt, och jag fick lite beslutsångest. Det slutade med att han fick mitt mobilnummer så får han väl ringa upp mig. Var ju på en arbetsintervju för en restaurang/bar idag också. Det gick bra, dom var jättetrevliga, men sen får vi se vad som händer. Imorn ska jag ju provjobba på ett café, så ni kanske förstår varför jag hade lite svårt att ge ett klart svar om jobbet på Smart Club!? Hoppas att jag reder ut allt detta snart. Skulle ju vara riktigt skönt med ett fast jobb.

HADE / Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0