Tisdag


Vill till Sälen och åka skidor! Hoppas verkligen att jag kommer iväg med familjen i år som jag brukar 

Dagarna bara flyger iväg här i Oslo. Har börjat på ännu ett till jobb nu. Kunde inte vara kvar på H&M då dom bara behövde hjälp i december. Väldigt tråkigt! Menmen... Så just nu är jag "kassamedarbetare" på en mataffär. haha. Men äsch, det är bättre än ingenting, och det är väldigt trevliga människor som jobbar där! Så får se hur länge man blir kvar där.

Imorn har jag i alla fall tänkt gå och träna bl.a. eftersom jag är ledig. Har skaffat gymkort så nu är det bara att köra järnet! Får se om man kan klara att bli fit till beach 2011... ;)

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0