Dancing on my own

Har jobbat på dagis hela den här veckan, och det har gått väldigt bra faktiskt. Har varit på ett jättemysigt dagis i ett villaområde här i närheten med massa härliga barn. Blev nästan lite kär i lilla Balder och Toralv. Sötare barn får man leta länge efter! Så den här veckan har bara sprungit iväg för nu är det redan helg. Men oj så lägligt den kom. Ska njuta som bara den innan det är dags för jobb igen. Hoppas på att det dyker upp nåt kul imorn bara. 

Annars har det varit en ganska lugn kväll. Eller efter jobbet storstädade jag här i lägenheten så nu är det väldigt fint här. Sen har det blivit lite mys med Magda. Men hon ligger i sängen sedan ett tag tillbaka eftersom hon jobbar imorn, så jag har fått sitta uppe själv nu eftersom mina andra sambosar jobbar. Menmen, kan vara skönt det också ibland. Tänkte i alla fall lägga mig snart. Ska bara lyssna på lite bra musik innan.


Lite saker jag har shoppat den sista tiden. Kläderna är från Monki och skorna från Din sko


Godnatt!

/Marielle 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0