Din jævla partysvenske!





Det är såhär norrmännen ser på oss svenskar... Men det är bara att inse att utan oss hade dom ju inte klarat sig. Haha

Igår var det party som stod på schemat. Vi började först på ett ställe där det nästan bara var folk från Smart Club (en affär där Magda och Maria jobbar). Där träffade jag bl.a. på en barndomskompis som jag inte sett på flera år, vilket var lite oväntat, men kul! Världen är allt bra liten ibland...
Efter att ha varit där ett tag drog vi sen vidare ett gäng mot Burger King för lite härligt käk, och sen blev det lite efterfest hos dom. Blev en väldigt sen kväll och jag la mig inte till sängs förns vid 6 ungefär... Så idag är man ganska trött, men det blev lite bättre av promenaden jag tog nyss.  

/Marielle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0