Nu byter vi blad

Min tid här i Norge börjar ta slut för den här gången, och det är dags för ett nytt kapitel i mitt liv. Pappa kom hit lite tidigare idag och vi har börjat fylla bilen med en massa väskor och påsar. Nu är det inte mycket saker kvar som ska packas ner, och imorgon bitti är vi redo för flytt hem till fina Finspång. Vi tog en biltur i Oslo och gick även in på ett museum. Lite intressant var det faktiskt får jag väl hålla med om. Ikväll blir det italienskt på en restaurang tillsammans med mina fina sambos Marielle och Maria. Mysig liten hejdå-middag. Kommer sakna tjejerna!

Antar att det här blir mitt sista blogginlägg på Svenskejenter, men vi fortsätter att följa Marielles tid här i Norge, så får vi väl se om jag börjar blogga på min gamla eller kanske gör en helt ny. Får helt enkelt se hur det blir med den saken..



Ta inte illa upp av bilden, men kunde inte hitta någon roligare för tillfället. Ha det bra!
/Magdalena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0