Sommartider hej hej!


Kvällens outfit, slog till med röda naglar.. så rolig var jag. haha

Igår var det sommarfest/jobbfest med "red hot tema". Det bjöds på god välkomstdrink, (eller okej, jag fick visst 3 stycken..) småplocksmat, grillat, vin, öl, lemonad, iste, glass, jordgubbar och kaffe såklart ;) allt var väldigt bra arrangerat, och det blev även öppen bar mot kvällskvisten. Detta ledde ju såklart till att de flesta blev lite urballade. Men inte mig emot, och desto roligare hade vi på dansgolvet och runt strippstången. Haha. Är så glad över att jag har så härliga jobbarkompisar. Det blev även riktigt härlig stämning när dom började spela svensk musik på dansgolvet, därav rubriken. Hehe  
Kom inte i säng förns runt 4 inatt, så jag fick bara sova 3 timmar innan det var dags att åka till jobbet... Riktigt tungt var det att gå upp, och ännu jobbigare var det på jobbet sen. Verkade som att halva Oslo ville ha kaffe just idag.. Jaja, sånt är livet. Det är bara att stå där och smila för glatta livet.  
Nu ska jag i alla fall bara slappa järnet precis hela kvällen. Det tycker jag att jag förtjänar. Hoppas ni har haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Snart är du hemma, och då ska vi festa roligt! (på svenska) hehe..

Har fixat en ny blogg, så här har du länken ;) SES SNART! <3

2011-06-20 @ 20:26:14
URL: http://magdalenasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0