Tisdag

Idag har jag haft en bra dag. Började med "Välkomstkurs" på jobbet. Höll på i ca 3 1/2 timme, och efter det var jag ledig. Så jag har bara njutit. Eller okej. Städat har jag gjort, och tvättat. Haha. Men det fick även bli lite härlig shopping. Har gått och blivit lite kär i starka färger, så köpte rosa shorts, en rosa väska, men fick även med mig ett par vanliga jeansshorts. Så jag är väl nöjd med min dag. Sen kan jag passa på att uppdatera och säga att jag hade en supertrevlig söndagskväll där jag träffade Kristoffer & Matilda m.m. Det blev först lite häng hos dom innan vi drog vidare ut i dimman. 

Nu blir det snart sängen, blir att gå upp i ottan för att jobba imorgon.  

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0