Can I have a coffee, please?



Tänkte komma med en liten update från mitt håll gällande jobb, för nu händer det lite grejer. På måndag börjar jag på ett nytt jobb, nämligen på ett café som heter Kaffebrenneriet. Fick därför gå på en upplärningskurs idag där jag fick lära mig hur en espressomaskin fungerar och fick göra allt från espresso till iskaffe. Gick bättre än förväntat, och jag blev sjukt glad när jag fick höra av andra som smakade på den att de var perfekt gjorda!  
Så nu är det bara att tagga inför måndag! Dock så är det sjukt mycket nytt att ta in, så kommer väl ta ett tag att vänja sig. Men tror att det blir bra tillslut. 

Annars så har Sara åkt hem till Sverige igen. Var väldigt trevligt att ha henne här, och hon är så välkommen tillbaka så! 

/Marielle  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0