Fri som en fågel

Idag har jag haft en sån där härlig dag som man kan ha ibland. Eftersom jag var ledig kunde jag sova länge. Sen var det inget hets att åka på jobb, utan jag kunde sitta och äta min frukost i lugn och ro för att senare umgås med min sambo Maria. Vi gick ner till Aker Brygge här i Oslo där vi åt lite mat och glass. Sen satt vi i solen och bara njöt. Vädret var på topp så man kunde ju inte bli annat än glad! Mina nya vårskor fick jag även chansen att inviga idag. Inte fel. Vi hann även med att kolla lite i affärer och gå till Operahuset här.
Men nu ska jag snart lägga mig så jag orkar gå upp för att jobba imorn. Ha det fint gott folk!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0