Get on your knees and pray


H&M

Var ett tag sen man uppdaterade, men har helt enkelt inte haft nån lust.
Menmen, de senaste dagarna har bestått av jobb i princip. Och när man jobbar 6 dagar i veckan blir man lite sliten. Har även gått & blivit lite förkyld, och det tackar jag så hjärligt barnen på dagiset för.

Igår var jag i alla fall bara hemma och myste framför melodifestivalen med lite god mat, kladdkaka & mango. Såna dagar behövs verkligen ibland. Bara vara utan att tänka på en massa annat.
Tänkte ha en sån dag idag också. Och hade hoppats att det skulle vara sol ute när jag vaknade så man kunde gå ut & njuta lite, men ikke da. Nei nei, jeg syns det var litt kjedeligt jeg. Tråkigt alltså.
Men nu tänkte jag snart knalla mig uppåt från sängen för att äta lite frukost. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Roligare än så blev inte det här inlägget. Haha

/Marielle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0