Min tripp till Finspång

Jag var som sagt hemma i Sverige förra helgen. Blev bara en kortis, men det var behövligt. Fick träffa familjen och framför allt min fina pojke. Blev dock sjuk när jag var hemma. Urinvägsinfektion plus världens ondaste mage typ. Så orkade/hann inte riktigt träffa de vänner jag hade tänkt, men det får bli nästa gång! Robie fyllde hela 21 år på söndagen, vilket var den största anledningen till att jag åkte hem. Blev att fira honom med god fika hemma hos Lise-Lotte och så bjöd jag på restaurang med god planka på kvällen. Hoppas att han blev lite glad över hans presenter också!



/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Vilken fin bild på Robie!! Tror han blir glad för nästan vad som helst när det är från Dig:) Kram.

2011-03-23 @ 20:56:17
Postat av: Lise-Lotte

Hallå tjejen! Håller med din mamma, vilken fin bild!! Skulle den kunna skickas till mig? hoppas att ni har det bra alla tjejer! kramar från oss

2011-03-25 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0