Packar min väska

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, igen. Men både Marielle och jag har som sagt jobbat hela veckan. Man blir ganska trött och sliten av allt jobbande. Haha. Imorgon ska jag gå upp klockan fem. Fattar inte hur jag kommer orka.. Ska alltså jobba 7-14 och sedan åker jag hem, hämtar väskorna och sedan direkt till tåget som ska ta mig hem till Sverige. Blir en kort visit, lördagnatt till tisdag stannar jag. Får se om jag gör någon uppdatering när jag är hemma, annars får vi tjata på Marielle att hon får hålla bloggen uppdaterad under tiden!



Jag är mycket gladare nu än vad jag ser ut på bilden ovan..
Ha det bra! / Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Välkommen hem sötis:)

2011-03-11 @ 22:26:51
Postat av: hilda

det va mysigt att träffa dig med. Men nästa gång får det bli lite längre! dags för dig att komma hit <3

2011-03-18 @ 21:05:41
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/hilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0