Underbart



Såhär spenderade jag en timme i solen idag innan jobbet. Helt otroligt härligt med solsken och värme och slippa ha jackan på sig. Fler såna dagar tack!
Jobbet gick dock väldigt segt idag, och för andra gången kände jag mig helt svimfärdig och svettig när jag började närma mig slutet. Fick därför snabbt springa ut i affären och köpa lite godis så jag fick upp blodsockret för att fortsätta jobbet.
Imorgon och resten av veckan hade jag trott att jag skulle jobbat. Men nu ser det ut som att jag blir ledig. Händer typ. Aldrig? Så vet inte om jag ska tycka det är skönt eller inte eftersom pengar är det enda som existerar i mitt huvud just nu. Haha.
Nu ska jag diska lite sen blir det nog sängen. Godnatt!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0